piątek, 17 kwietnia 2015

Maszyną pisane

Jakiś czas temu gdzieś w sieci znalazłam hasło z piosenki Arki Noego na plakacie w pokoju dziecięcym i tak mnie urzekło, że przygotowałam moją wersję plakatu - plakat maszyną pisany :) Pierwszy z "plakatów" trafił do chrześnicy mojego męża w prezencie urodzinowym. Kolejny trafił do mojej mamy - potrzeba chwili. A trzeci na zamówienie z okazji 18-tych urodzin.
Bardzo przypadła mi do gustu ta zabawa z maszyną i literkami :) Moje dzieciaki od razu też zgłosiły potrzebę posiadania takowych - myślą nad hasłami :) Myślę że w najbliższym czasie powstaną kolejne.


Nr 1
Nr 2 - dla Mamy

Nr 3 - na 18-tkę

I jak podobają się?
Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. efekt jest super i bardzo oryginalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25/2/21

    56 year-old Senior Editor Briney Ferraron, hailing from Whistler enjoys watching movies like Stargate and Taxidermy. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Legacy. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń